Selectieprocedure voor technisch assistent bij de dienst Logistiek (D1-D2-D3) in contractueel verband en voor onbepaalde duur

Gepubliceerd op maandag 5 oktober 2020 16.29 u.
Het lokaal bestuur organiseert een selectieprocedure voor technisch assistent bij de dienst logistiek (D1-D2-D3) in voltijds contractueel verband en voor onbepaalde duur.

Als technisch assistent werk je onder de leiding van de ploegbaas logistiek. Je staat in voor het efficiënt en nauwkeurig uitvoeren van technische taken naar aanleiding van feestelijkheden en evenementen en het opruimen van het openbaar domein. Dit omvat onder meer de volgende taken:

  • allerhande taken in verband met evenementen (plaatsen van nadars, podia, enz.),
  • plaatsen en verwijderen van signalisatie (parkeerverbod …),
  • leveren en ophalen van materiaal in bruikleen,
  • ophalen van sluikstort,
  • opkuis van voetpaden,
  • ledigen van vuilnisbakjes,
  • verhuisklussen,
  • uitvoeren van seizoensgebonden opdrachten zoals het sneeuwvrij maken van voetpaden tijdens de winterperiode,
  • het dagelijks onderhoud van het gebruikte materiaal,
  • het naleven van de veiligheidsvoorschriften,
  • het bedienen van een veegmachine (voor kandidaten met een rijbewijs C) en
  • het besturen van dienstvoertuigen in het kader van de sneeuw- en ijzelbestrijding en bereid zijn tot werken buiten de diensturen en in het weekend (voor kandidaten met een rijbewijs C en/of G).

Op basis van de selectieprocedure zal een wervingsreserve voor drie jaar worden aangelegd.

Het minimum bruto maandsalaris bedraagt 1.929,61 EUR en wordt aangevuld met maaltijdcheques (7,36 EUR), hospitalisatieverzekering, tussenkomst woon-werkverkeer openbaar vervoer, fietsvergoeding, eindejaarstoelage en tweede pensioenpijler. Voor bovenvermelde functie wordt relevante ervaring in de privésector of als zelfstandige geldelijk gevaloriseerd.

Stuur je kandidatuur, vergezeld van een CV en een uittreksel uit het strafregister (niet ouder dan drie maanden), ten laatste op 03 november 2020, per post naar het college van burgemeester en schepenen, administratief centrum, Weverijstraat 20 te 9500 Geraardsbergen of per mail naar het e-mailadres: personeelsdienst@geraardsbergen.be.

Informatie over de arbeidsvoorwaarden en de selectieprocedure : Ellen Herregods, 054 43 20 03, ellen.herregods@geraardsbergen.be of personeelsdienst@geraardsbergen.be

Ons bestuur rekruteert op basis van kwaliteiten, ongeacht geslacht, origine, geaardheid of handicap.

Benieuwd naar welke vacatures er nog open staan? Bekijk hier het overzicht.