Selectieprocedure voor cultuurfunctionaris (B1-B2-B3) in contractueel verband voor bepaalde duur (mogelijk gevolgd door een aanstelling voor onbepaalde duur)

Gepubliceerd op dinsdag 11 januari 2022 10.17 u.
Het lokaal bestuur organiseert een selectieprocedure voor cultuurfunctionaris (B1-B2-B3) in voltijds contractueel verband en voor bepaalde duur (tot en met 31 januari 2023). De titularis van deze contractuele tewerkstelling voor bepaalde duur kan aansluitend voor onbepaalde duur worden aangesteld.

Als cultuurfunctionaris:

  • werk je onder de leiding van het diensthoofd van het cultuurcentrum,
  • sta je in voor de planning, organisatie, co√∂rdinatie en opvolging van het cultuurcentrum,
  • verzorg je een open interne communicatie naar de medewerkers, de dienstverantwoordelijke, de collega's van andere diensten en het bestuur,
  • blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen rond de wetgeving en regelgeving van belang voor de dienst.

Bovendien wordt van jou verwacht dat je:

  • flexibel werkt binnen een professionele context en je kan vrijmaken voor avond- en weekendwerk,
  • beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden,
  • beschikt over een klantgerichte ingesteldheid, en dat je ervaring hebt met overleg en onderhandelen,
  • de nodige vakkennis opdoet en integreert in de werking van de dienst.

Kandidaten zijn in het bezit van ofwel een bachelordiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs; kandidaten die hun diploma in het buitenland hebben behaald dienen een gelijkswaardigheidsverklaring afgeleverd door Naric voor te leggen.

Laatstejaarsstudenten worden toegelaten tot de selectieprocedure mits het voorleggen van:

  • een studiebewijs en
  • een verklaring van deelname aan de eindexamens binnen een termijn van maximum 5 maanden.

Uiterlijk op datum van de aanstelling leveren zij het bewijs dat zij aan de diplomavereiste voldoen.

Op basis van de selectieprocedure zal een wervingsreserve voor drie jaar worden aangelegd.

Het minimum bruto maandsalaris bedraagt 2.560,11 euro en wordt aangevuld met interessante voordelen als maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, eindejaarspremie en tweede pensioenpijler.

De kandidaturen moeten, vergezeld van een CV, een kopie van het vereiste diploma en een uittreksel uit het strafregister (niet ouder dan drie maand), ten laatste op  01 februari 2022, per post verzonden worden naar het college van burgemeester en schepenen, administratief centrum, Weverijstraat 20 te 9500 Geraardsbergen of per mail naar werving@geraardsbergen.be

Informatie over de arbeidsvoorwaarden en de selectieprocedure : Carine Polfliet, tel. 054 43 56 14, werving@geraardsbergen.be

Ons bestuur rekruteert op basis van kwaliteiten, ongeacht geslacht, origine, geaardheid of handicap.