Selectieprocedure voor deskundige personeel & organisatie in contractueel verband en voor onbepaalde duur

Gepubliceerd op dinsdag 5 januari 2021 11.05 u.
Het lokaal bestuur organiseert een selectieprocedure voor deskundige personeel & organisatie (B1-B2-B3) in voltijds contractueel verband en voor onbepaalde duur.

Wat doe je?

Als deskundige personeel & organisatie werk je onder de leiding van het departementshoofd Personeel & Organisatie.

  • Je zorgt voor een correct beheer van de persoonlijke dossiers van de medewerkers.
  • Je verzorgt mee de loonadministratie.
  • Je werkt mee aan een lange termijnvisie voor de dienst en bent actief betrokken bij het uitschrijven van procedures en beleid.
  • Je onderhoudt een goede kennis van de geldende regelgeving en implementeert deze in onze werking.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor de medewerkers en helpt hen vlot verder met hun vragen.
  • Je werkt projecten voor de dienst uit en neemt hierin een leidende rol. Je neemt de collega’s van de dienst hierin mee en weet dit tot een goed einde te brengen.

Wie ben je?

  • Je werkt oplossingsgericht.
  • Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te stellen.
  • Je werkt nauwkeurig en bent goed met cijfers.
  • Je kan vlot logische verbanden leggen.
  • Je hebt een goed gevoel voor humor.
  • Je hanteert een vlotte communicatiestijl.

Op basis van de selectieprocedure zal een deskundige worden aangeworven en een wervingsreserve voor drie jaar worden aangelegd.

Het minimum bruto maandsalaris bedraagt 2.509,94 EUR en wordt aangevuld met maaltijdcheques (7,36 EUR), hospitalisatieverzekering, tussenkomst woon-werkverkeer openbaar vervoer, fietsvergoeding, eindejaarstoelage en tweede pensioenpijler. Voor bovenvermelde functie wordt relevante ervaring in de privésector of als zelfstandige geldelijk gevaloriseerd.

Stuur je kandidatuur, vergezeld van een CV, een (minimum) bachelordiploma en een uittreksel uit het strafregister (niet ouder dan drie maanden), ten laatste op 15 februari 2021, per post naar het college van burgemeester en schepenen, Administratief Centrum, Weverijstraat 20 te 9500 Geraardsbergen of per mail naar het emailadres: personeelsdienst@geraardsbergen.be.

Informatie over de arbeidsvoorwaarden en de selectieprocedure : Hilde Van Impe, 054 43 20 62, hilde.vanimpe@geraardsbergen.be of personeelsdienst@geraardsbergen.be

Ons bestuur rekruteert op basis van kwaliteiten, ongeacht geslacht, origine, geaardheid of handicap.

Benieuwd naar welke vacatures er nog open staan? Bekijk hier het overzicht.