Selectieprocedure voor hoofdverpleegkundige (BV5) in contractueel verband en voor onbepaalde duur

Gepubliceerd op maandag 5 juli 2021 13.48 u.
Lokaal Bestuur Geraardsbergen organiseert een selectieprocedure voor de invulling van één betrekking van hoofdverpleegkundige (BV5) in voltijds contractueel verband en voor onbepaalde duur.

In de afdeling zorg wordt de curatieve en preventieve dienstverlening voor de oudere inwoners van Geraardsbergen georganiseerd. De afdeling bestaat uit de woonzorgcentra, het lokaal dienstencentrum, thuiszorgdienst, kortverblijf en catering.
Het woonzorgcentrum biedt een permanent verblijf aan ouderen, in een professioneel kader, waarbij wonen, leven en zorgen centraal staan.

Als hoofdverpleegkundige :

  • werk je onder leiding van en rapporteer je aan de verantwoordelijke van het woonzorgcentrum,
  • geef je leiding aan het multidisciplinaire team binnen de afdeling,
  • sta je in voor de planning, organisatie, aansturing en opvolging van de dienst en bepaal je de concrete opdrachten en doelstellingen voor de directe medewerkers,
  • zorg je voor optimale hulp en verzorging om het verblijf van de bewoners in het woonzorgcentrum zo comfortabel en aangenaam mogelijk te maken,
  • zorg je voor de opvolging en coaching van de medewerkers binnen de dienst en help je hen in hun ontwikkeling binnen de functie,
  • ondersteun je collega's bij de uitvoering van taken,
  • sta je in voor een open interne communicatie naar de leidinggevende, de medewerkers en de collega’s,
  • verzorg je een open communicatiestroom naar de burger en andere belanghebbenden.

Kandidaten zijn in het bezit van:

  • een diploma hoger onderwijs in de verpleegkunde: gegradueerde in de verpleegkunde of bachelor in de verpleegkunde of master in de verpleegkunde,
  • minimum 3 jaar ervaring als verpleegkundige in een ziekenhuis of een verzorgingsinstelling,
  • met gunstig gevolg de kaderopleiding Nursing of BANABA zorgmanagement gevolgd hebben of behalen na indiensttreding binnen een periode van 3 jaar.

Op basis van de selectieprocedure zal een wervingsreserve voor drie jaar worden aangelegd.

Het minimum bruto maandsalaris bedraagt 3.199 euro en wordt aangevuld met interessante voordelen als maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, eindejaarspremie en tweede pensioenpijler.

De kandidaturen moeten, vergezeld van een CV, een kopie van het vereiste diploma, het attest van kaderopleiding of BANABA en een uittreksel uit het strafregister (niet ouder dan drie maand), ten laatste op 03 augustus 2021, per post verzonden worden naar de voorzitter van het vast bureau, administratief centrum, Weverijstraat 20 te 9500 Geraardsbergen of per mail naar werving@geraardsbergen.be.

Informatie over de arbeidsvoorwaarden en de selectieprocedure : Carine Polfliet, tel. 054 43 56 14, werving@geraardsbergen.be.

Ons bestuur rekruteert op basis van kwaliteiten, ongeacht geslacht, origine, geaardheid of handicap.

Benieuwd naar onze andere vacatures? Ontdek hier het overzicht.