Selectieprocedure voor maatschappelijk werker (B1-B2-B3) in contractueel verband voor bepaalde en onbepaalde duur

Gepubliceerd op woensdag 16 juni 2021 8.50 u.
Het Lokaal Bestuur Geraardsbergen organiseert een selectieprocedure voor maatschappelijk werker (B1-B2-B3) in contractueel verband en voor bepaalde en onbepaalde duur.

Het Lokaal Bestuur Geraardsbergen streeft naar een open, zorgzame en verbonden stad met aangename buurten waar iedereen optimaal kan (samen)leven, leren, wonen en werken, dit met extra aandacht voor kwetsbare groepen.

Als maatschappelijk werker begeleid je mensen om (weer) actief deel te nemen aan de samenleving. Je coacht ze bij het oplossen van hun problemen. Als je graag met mensen werkt en voeling hebt met kwetsbare gezinnen, kinderen en jongeren, mensen met een beperking en bejaarden, dan zal je veel voldoening halen uit deze job en is maatschappelijke dienstverlening iets voor jou.

Kandidaten zijn in het bezit van:

  • een diploma van bachelor in het sociaal-agogisch werk met de titel van maatschappelijk assistent, of een daarmee gelijkgesteld diploma of
  • een diploma van bachelor in de verpleegkunde, afstudeerrichting sociale verpleegkunde, of een daarmee gelijkgesteld diploma
  • een rijbewijs B.

Relevante werkervaring is een troef. Je bent creatief, ondernemend, besluitvaardig en kan resultaatgericht werken.

Ben je laatstejaarsstudent, dan word je toegelaten tot de selectieprocedure mits het voorleggen van:

  • een studiebewijs en
  • een verklaring van deelname aan de eindexamens binnen een termijn van maximum 5 maanden.

Uiterlijk op datum van de aanstelling lever je het bewijs dat je aan de diplomavereiste voldoen.

Op basis van de selectieprocedure zal een wervingsreserve voor drie jaar worden aangelegd.

Het minimum bruto maandsalaris bedraagt 2509,94 euro en wordt aangevuld met interessante voordelen als maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, eindejaarspremie en tweede pensioenpijler.

De werkregeling biedt mogelijkheden voor een goede work-life balance.

De kandidaturen moeten, vergezeld van een CV, een kopie van het vereiste diploma, een kopie van het rijbewijs en een uittreksel uit het strafregister (niet ouder dan drie maand), ten laatste op 02 september 2021, per post verzonden worden naar de voorzitter van het vast bureau, administratief centrum, Weverijstraat 20 te 9500 Geraardsbergen of per mail naar personeelsdienst@geraardsbergen.be.

Informatie over de arbeidsvoorwaarden en de selectieprocedure : Ellen Herregods, tel. 054 43 20 03, personeelsdienst@geraardsbergen.be

De selectieproeven zijn gepland als volgt:

  • het schriftelijk selectiegedeelte op zaterdag 18 september 2021 en
  • het praktisch en mondeling deel op dinsdag 05 oktober 2021.

Ons bestuur rekruteert op basis van kwaliteiten, ongeacht geslacht, origine, geaardheid of handicap.

Benieuwd naar onze andere vacatures? Ontdek hier het overzicht.