De afdeling 'Ruimte' behandelt alle grondgebonden zaken van het lokaal bestuur.
De afdeling bestaat uit de diensten stadsontwikkeling, vergunningen en
handhaving, ontwerp & opvolging en uitvoering (o.a. technische dienst) waarvan de
dienst gebouwen deel van uitmaakt.
Als ploegbaas ben je verantwoordelijk voor:
- het coördineren en toezien op de taken van de ploeg,
- het coachen, opvolgen en helpen van de medewerkers in hun ontwikkeling binnen
de functie, - het op de hoogte blijven van de technische ontwikkelingen met betrekking tot de
functie en de toepassing ervan in de werkzaamheden, - het treffen van veiligheidsmaatregelen en het zorgen voor een naleving van de
veiligheidsnormen, - het bieden van technische hulp en ondersteuning van de werkzaamheden,
- het zich beschikbaar houden buiten de normale werktijden voor interventies
volgens de voorziene permanentieregeling, - een open communicatie naar de medewerkers, de dienstverantwoordelijke, de
collega's van andere diensten en het bestuur, - het op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rondom de wetgeving en
regelgeving van belang voor de dienst.
Voor deze betrekking is er geen diplomavereiste, evenwel dienen de kandidaten
drie jaar relevante beroepservaring te hebben.
De bruto aanvangsmaandwedde kan variëren tussen 2.930,31 en 4.126,72 euro,
afhankelijk van relevante ervaring en anciënniteit.
Het bruto maandloon wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals:
maaltijdcheques (zichtwaarde 7,36 euro), tussenkomst woon-werkverkeer
openbaar vervoer, gratis hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding,
eindejaarstoelage en tweede pensioenpijler.
Je geniet van 30 vakantiedagen bij een voltijdse betrekking en 14 feestdagen.
Voor bovenvermelde functie wordt ervaring in de openbare sector geldelijk
gevaloriseerd; relevante ervaring in de privésector of als zelfstandige kan geldelijk
gevaloriseerd worden.
Op basis van de selectieprocedure zal een wervingsreserve voor drie jaar worden
aangelegd.
De kandidaten zenden hun kandidatuur per post, ten laatste op 18 februari 2025, aan het college van burgemeester en schepenen, administratief centrum, Weverijstraat 20 te 9500 Geraardsbergen of per mail naar werving@geraardsbergen.be
De kandidatuur vermeldt duidelijk de betrekking waarvoor wordt gesolliciteerd en is vergezeld van een CV (met opsomming van de relevante ervaring) en een uittreksel uit het strafregister (niet ouder dan drie maanden) .
Informatie over de arbeidsvoorwaarden en de selectieprocedure : Dorine Peerts, 054 43 02 69, dorine.peerts@geraardsbergen.be
De besturen rekruteren op basis van kwaliteiten, ongeacht geslacht, origine, geaardheid of handicap.